woensdag 11 mei 2016

New Challenge with Sketches

Hi There,

We are a new challenge blog and we will work monthly with a sketch. We will start the 20th june!! We are looking for DT's

Who wants to join in!!!!!! You can aply til 16th may.

Requirements are:

making one card a month with the giving sketch and sponsor digi.

Theme is always anything goes

Comment on the entrees with giving numbers

Giving the top 3 in Rota system

making a sketch also in Rota system eventuelly with help

active facebook account and blog

Looking forward to see you






13 opmerkingen:

Gea zei

Ik ga morgen even drie kaarten linken voor jullie ik zou graag mee willen doen als dt lid . Hou van challengens met schetsen. Gr Gea Bogema

Claudia's kaartjes zei

ik Joran ga ook mij in deze groep aansluiten
groetjes de dochter van claudia rogier





Miranda K zei

leuk!! nieuwe challenge blog..Heb met opgegeven als DT.. Uitdaging!! en een sketch daar hou ik wel van.. in elk geval jullie 2 alvast heel veel suc6! groeten miranda k

Anneke zei

Wat super leuk! Ik doe graag mee ;) Groetjes Anneke

Margo zei

Gefeliciteerd met jullie challengeblog dames !
Tof zeg !
Groetjes
Margo

Bernadet zei

Proficiat en heel veel succes met jullie nieuwe challengeblog Claudia en Lisbeth!!
Toffe naam ook!

jolanda creatief bijtje zei

hallo ik wil mij ook aansluiten bij jullie club
groetjes jolanda bongers

Helma zei

Heb me ook aangemeld bij dit groepje en zo als ik al had gezien mijn zus jolanda ook. Heb er onwijs veel zin in

Nancy Soetaert zei

Ik maak het liefst kaarten op basis van een schets, leuk dus om een nieuw schetsenchallengeblog te zien
en wie weet ook aan mee te mogen werken?
Klein vraagje: waarom alleen in het Engels en niet ook in het Nederlands?
Lieve groetjes en veel succes!
Nancy

carla zei

Fantastisch dat jullie het aandurven om met een nieuw challengeblog te beginnen.
Ik heb me meteen al bij de leden geplaatst en zal graag deelnemen met de challenges, want met sketchen werk ik dolgraag.
Ik had me ook heel graag kandidaat gesteld voor het DT, maar ik heb het momenteel al veel te druk, dus toch maar niet.
'k weet zeker dat jullie, met zoveel ervaring, dit goed gaan doen.
Heel veel succes toegewenst.
Groetjes,
Carla

It is a real P zei

Ik doe graag mee ! Creatieve groetjes Patricia

Marfien zei

Leuk idee en doe graag mee, maar net als Nancy ook graag in het Nederlands en of Vlaams. Ik zit niet op facebook, is dat een probleem?

Francisca zei

He wat een tof initiatief . Ik kom zeker regelmatig langst en zal proberen om telkens mee te doen lijkt me super leuk .

Wanneer komt de sketch .. bij de start in juni.
Ik ben wel in vakantie tot eind juni .
Maar ik kom zeker kijken wat we moeten doen om mee te doen.
Veel succes
Francisca